Kompresor klime je krivec za hladen zrak v avtu

Kompresor klime mora biti pravilno vzdrževan, da lahko hladi zrak v avtu. Dobro vzdrževani kompresorji za klime bodo delovali brezhibno, ko jih najbolj potrebujete v poletnih dneh, ko je vročina v avtu neznosna. Najbolj pomembni elementi v avtomobilski klimi je poleg zbiralnika, termo ekspanzijskega ventila, uparjalnika, sušilnika filtra in elektromagnetne sklopne tudi kompresor klime, ki skrbi, da klima sploh hladi. Brez njega bi bil zrak v avtu zelo vroč. Njegova osnovna naloga pa je, da stiska hladilni plin v klimi, energijo za to pa mu zagotavlja motor v vozilu, zato je poraba goriva višja, ko je klima vklopljena.

kompresor klime

Kompresor klime je zadolžen za to, da plin potiska proti kondenzatorju. Na ta način poskrbi, da plin ves čas kroži skozi sistem. Če se kompresor klime pokvari, potem ta proces ne deluje več in zrak v avtu se ne bo več hladil. Takrat se lahko zgodita dve stvari. Ena je, da klima ne deluje več. Druga možnost pa je, da začne v notranjost avta pihati vroč zrak, nasprotno, kar si želimo.

Če se to zgodi, je najbolje takoj obiskati servis in ugotoviti, kaj se je s klimo zgodilo. Več časa kot odlašate, bolj je klima v nevarnosti, da se pokvari prav kondenzator, ki ni poceni za zamenjati. Najbolje je, če je pregorela le elektromagnetna sklopka, ki je najcenejša med vsemi deli v klimi in se takrat popravilo tudi splača.

Kompresor klime boste dlje časa obdržali in bo gotovo dolgo delal, če ga boste redno vzdrževali, kar naredijo lahko na servisu ob rednem vzdrževanju, le naročiti morate, da tudi to pogledajo. Nekateri menijo, da je tovrstno vzdrževanje predrago in se raje temu strošku izognejo, vendar je strošek za popravilo ali menjavo klime dosti višji, kot samo redno vzdrževanje.

Na zgornji povezavi boste našli tudi dele za klimo in kompresorje, ki pa je za vsak avto posebej drugačen. Če ne najdete pravega za sebe, potem se obrnite na prodajalca in pomagal vam bo.