Danes se razmere na svetovnem trgu vedno bolj težke, zato se morajo podjetja strankam čim bolj približati na čim več različnih medijih. Svetovni splet postaja za ta namen vedno boljši način, saj ga vedno več ljudi uporablja tudi za nakupe in ne več le za pridobivanje informacij. Ker pa je na svetovnem spletu vedno več spletnih strani, pa je jasno, da danes ni več pomembno samo to, da imate spletno stran, temveč da vas ljudje najdejo, s čimer dobijo tiste informacije, ki jih zanimajo pri vas in morda celo izvršijo nakup.
Za to, da pa ste čim višje v iskalnikih, pa je danes optimizacija spletnih strani za iskalnike nujno potrebna, sicer boste tam nekje na morda 7 ali 10 strani, teh strani pa zagotovo ne pogleda nihče, saj ima na voljo prej že toliko možnosti, da najde tisto, kar ga zanima. Glede na to, da pa se optimizacija spletnih strani za iskalnike razlikuje glede na posamezen iskalnik, jo je potrebno tudi temu primerno prilagoditi glede pravil, se pa po večini uporablja Google, torej se danes optimizacija spletnih strani večinoma prilagaja temu spletnemu gigantu, saj Google tudi omogoča pridobivanje najbolj relevantnih zadetkov, ker se z razvojem, lahko rečem, tudi najbolj ukvarjajo. Seveda pa ta razvoj tudi pomeni, da optimizacija spletnih strani ni več tako enostavna kot je bila, saj se je treba res držati pravil, da so rezultati dobri, ampak danes ne le držati, temveč tudi prilagajati že narejeno optimizacijo novim pravilom.